Post a recent picture of yourself

This is where all the random stuff goes
User avatar
korbain
Posts: 184
Joined: 08 Nov 2015, 21:40
Location: Sydney
Contact:

Re: Post a recent picture of yourself

Post by korbain » 09 Nov 2015, 00:17

Matty wrote:They had them at Sexpo!? Damn it we missed it..
Maybe they were minion fleshlights if they were getting sold at the sexpo lol
0 x

User avatar
boars
Posts: 393
Joined: 08 Nov 2015, 11:33
Location: Q. OO-su-to-ra-re-ah
Contact:

Re: Post a recent picture of yourself

Post by boars » 09 Nov 2015, 00:27

korbain wrote:
Matty wrote:They had them at Sexpo!? Damn it we missed it..
Maybe they were minion fleshlights if they were getting sold at the sexpo lol
Dear god, that is wrong... so very very wrong. :lol:

Too lazy to find a reaaaaaaally recent photo... but about to change my hair colour to something stupid again so...
Image
1 x

Disruptor4
Posts: 862
Joined: 06 Nov 2015, 10:55
Location: A place where there is 4 seasons in one day.

Re: Post a recent picture of yourself

Post by Disruptor4 » 09 Nov 2015, 09:49

korbain wrote:
Matty wrote:They had them at Sexpo!? Damn it we missed it..
Maybe they were minion fleshlights if they were getting sold at the sexpo lol
Haha nah. That'd just be weird. It was one of those games you see at like the Melbourne Show and can win plush toys depending how many points you got. She saw the minion and wanted me to win it. Cost me $10, but whatever.

Go pink boars!
1 x
Image

User avatar
boars
Posts: 393
Joined: 08 Nov 2015, 11:33
Location: Q. OO-su-to-ra-re-ah
Contact:

Re: Post a recent picture of yourself

Post by boars » 09 Nov 2015, 12:21

Red fades out to pink if you go a certain shade of red, or Orange.

I don't look particularly great with pink hair lol
0 x

User avatar
acegiak
Posts: 80
Joined: 06 Nov 2015, 12:54
Location: Aldinga
Contact:

Re: Post a recent picture of yourself

Post by acegiak » 09 Nov 2015, 16:13

So many #GamesWeekSelfies
This one is probably the least annoying smile:
Image
1 x
Image

User avatar
MissMurd3r
Posts: 23
Joined: 05 Nov 2015, 16:51

Re: Post a recent picture of yourself

Post by MissMurd3r » 10 Nov 2015, 18:43

Not the best of pictures.. It was taken by someone's camera on their handlebars?
Image
2 x

User avatar
brimlad
Posts: 900
Joined: 05 Nov 2015, 17:56
Location: Canberra

Re: Post a recent picture of yourself

Post by brimlad » 11 Nov 2015, 16:14

that's what 50 looks like, and yes not eaten by a shark thankfully :)

Image
1 x
Image

User avatar
.♥. Cupcake .♥.
Posts: 52
Joined: 07 Nov 2015, 23:28
Location: Australia
Contact:

Re: Post a recent picture of yourself

Post by .♥. Cupcake .♥. » 11 Nov 2015, 21:08

Disruptor4 wrote:
korbain wrote:
Matty wrote:They had them at Sexpo!? Damn it we missed it..
Maybe they were minion fleshlights if they were getting sold at the sexpo lol
Haha nah. That'd just be weird. It was one of those games you see at like the Melbourne Show and can win plush toys depending how many points you got. She saw the minion and wanted me to win it. Cost me $10, but whatever.

Go pink boars!
$10 is cheap! I spent around $100 at the Melbourne Show recently and still didn't get a huge minion :(
0 x

User avatar
Celticangel82
Posts: 116
Joined: 14 Nov 2015, 16:50
Location: Brissy

Re: Post a recent picture of yourself

Post by Celticangel82 » 16 Nov 2015, 23:09

Image
0 x

User avatar
Duke
Posts: 53
Joined: 09 Nov 2015, 12:59

Re: Post a recent picture of yourself

Post by Duke » 17 Nov 2015, 16:32

Well, I'd guess it's always a good day when you're standing on that side of the fence, Celty. :D
0 x

User avatar
Celticangel82
Posts: 116
Joined: 14 Nov 2015, 16:50
Location: Brissy

Re: Post a recent picture of yourself

Post by Celticangel82 » 17 Nov 2015, 16:47

Duke wrote:Well, I'd guess it's always a good day when you're standing on that side of the fence, Celty. :D
:lol: I had never seen a prison before, so hubby took me out to where the maximum security one is nearby. This is part of the prison farm they have running.. the rest was pretty full on driving past, but I didn't get to see any prisoners in their natural habitat! There's a camping spot 10 minutes up the road from it, houses directly across the road.. and this place was just 5 minutes out of the town..
1 x

User avatar
Jimmy_The_Geek
Posts: 23
Joined: 10 Nov 2015, 15:22
Location: Sydney
Contact:

Re: Post a recent picture of yourself

Post by Jimmy_The_Geek » 17 Nov 2015, 17:07

Image

Me and some friends at Sexpo
2 x
Superman, Tabletop, Video and Pro Wrestling.

User avatar
kharis
Posts: 3066
Joined: 05 Nov 2015, 20:59
Location: 127.0.0.1
Contact:

Re: Post a recent picture of yourself

Post by kharis » 17 Nov 2015, 18:43

sitting in the car waiting for the school bell to go selfie

Image
1 x

User avatar
Makena
Posts: 1222
Joined: 05 Nov 2015, 20:44

Re: Post a recent picture of yourself

Post by Makena » 17 Nov 2015, 18:48

There's a moth on the roof

Image
3 x

User avatar
kharis
Posts: 3066
Joined: 05 Nov 2015, 20:59
Location: 127.0.0.1
Contact:

Re: Post a recent picture of yourself

Post by kharis » 17 Nov 2015, 18:49

what are the cats looking at?
0 x

User avatar
Makena
Posts: 1222
Joined: 05 Nov 2015, 20:44

Re: Post a recent picture of yourself

Post by Makena » 17 Nov 2015, 18:50

Gosh learn to read the small text above the image :P There's a moth on the ceiling lol
0 x

User avatar
CherryRed
Posts: 1919
Joined: 05 Nov 2015, 19:13
Location: NSW, Australia

Re: Post a recent picture of yourself

Post by CherryRed » 17 Nov 2015, 18:57

kharis wrote:sitting in the car waiting for the school bell to go selfie
Hello you!
Makena wrote:There's a moth on the roof
LOL, I'm not really a kitty person but that's cute!
0 x
Mugsy wrote:
09 Oct 2018, 21:26
I was raised to not do things I wouldn't want done to myself. And that's why anal sex is off the agenda.

User avatar
kharis
Posts: 3066
Joined: 05 Nov 2015, 20:59
Location: 127.0.0.1
Contact:

Re: Post a recent picture of yourself

Post by kharis » 17 Nov 2015, 19:02

CherryRed wrote:
kharis wrote:sitting in the car waiting for the school bell to go selfie
Hello you!
Hehe I figured there had better be some recent photographic proof of my existence :)
0 x

User avatar
CherryRed
Posts: 1919
Joined: 05 Nov 2015, 19:13
Location: NSW, Australia

Re: Post a recent picture of yourself

Post by CherryRed » 17 Nov 2015, 19:04

kharis wrote:
CherryRed wrote:
kharis wrote:sitting in the car waiting for the school bell to go selfie
Hello you!
Hehe I figured there had better be some recent photographic proof of my existence :)
I feel remotely disappointed you don't resemble your profile picture ;)
0 x
Mugsy wrote:
09 Oct 2018, 21:26
I was raised to not do things I wouldn't want done to myself. And that's why anal sex is off the agenda.

User avatar
kharis
Posts: 3066
Joined: 05 Nov 2015, 20:59
Location: 127.0.0.1
Contact:

Re: Post a recent picture of yourself

Post by kharis » 17 Nov 2015, 19:08

I'm actually terribly allergic to cats and sorted out my iron deficiency a while ago, working on the grey hair :?
1 x

User avatar
Disco
Posts: 4070
Joined: 05 Nov 2015, 17:32
Location: NSW

Re: Post a recent picture of yourself

Post by Disco » 17 Nov 2015, 20:23

Woah, Makena is prettier than I expected :lol:
0 x
Nekosan wrote:
29 Mar 2018, 00:36
Disco is fkn banned from the flamethrower. :lol:

User avatar
CherryRed
Posts: 1919
Joined: 05 Nov 2015, 19:13
Location: NSW, Australia

Re: Post a recent picture of yourself

Post by CherryRed » 17 Nov 2015, 20:26

Disco wrote:Woah, Makena is prettier than I expected :lol:
You didn't think Makena would be pretty? He's a rainbow pony thing. Prettiness is expected.
0 x
Mugsy wrote:
09 Oct 2018, 21:26
I was raised to not do things I wouldn't want done to myself. And that's why anal sex is off the agenda.

User avatar
brimlad
Posts: 900
Joined: 05 Nov 2015, 17:56
Location: Canberra

Re: Post a recent picture of yourself

Post by brimlad » 17 Nov 2015, 20:43

Disco wrote:Woah, Makena is prettier than I expected :lol:
you didn't say that about me... but that's a good thing :D
1 x
Image

GamingKen
Posts: 1229
Joined: 05 Nov 2015, 16:50

Re: Post a recent picture of yourself

Post by GamingKen » 17 Nov 2015, 21:05

Image

And I just need to say, GOOGLE WTF! (Search your image and see what you get!)
Image
2 x

User avatar
Makena
Posts: 1222
Joined: 05 Nov 2015, 20:44

Re: Post a recent picture of yourself

Post by Makena » 17 Nov 2015, 21:08

Disco wrote:Woah, Makena is prettier than I expected :lol:
ಠ_ಠ

Not sure if offended :P

And searching my image gets people with cats :P
0 x

Post Reply